Göteborgs-Posten – nå i drift på Infosoft

Avisen, som har et TS-opplag på drøyt 190 000 eksemplarer og en rekkevidde på 426 000 lesere (2013), er den største i Vest-Sverige og er dessuten landets nest største morgenavis etter Dagens Nyheter.

Hos Infosoft er vi veldig glade for å ha Göteborgs-Posten som kunde og at igangsettelsen gikk helt etter planen i midten av november 2014.

Brukermøtet 2015 – Gardermoen 29 og 30 oktober.

Hvor og når

Sommeren nærmer seg med stormskritt – men hold av datoene 29 og 30 oktober. Da avholder Infosoft brukermøte på Gardermoen kun fem minutters gange fra terminalen.

Møtet varer fra lunsj torsdag til lunsj fredag – og finner sted på hotell Radisson Park Inn Gardermoen – http://www.parkinn.com/airporthotel-oslo

digital 3

Digitale abonnement

Digitale abonnement er nå stadig viktigere for mediehuset. Kunder etterspør i større grad enn tidligere de digitale utgavene. Dette kan bety mange forskjellige typer abonnement og digitale produkter som skal håndteres både av markedsavdelingen, men også av økonomiavdelingen i sine regnskaper. Våre systemer støtter denne nye produkter på en, fra en brukers perspektiv, rasjonell og enkel måte. Sluttbrukeren selv kan enkelt […]

Ricke

INFO-Marked

Systemet er bygget rundt en markedsdatabase hvor relevant informasjon om eksisterende, tidligere og mulige kunder samles. Informasjon oppdateres og innhentes fra egne systemer, salg- og markedsaktiviteter, samt eksterne kilder. Markedsdatabasen kan benyttes til å få full oversikt over eget marked. Kampanjeplanlegging og –styring av aktiviteter mot de utvalgte/prioriterte målgruppene. Meget fleksible muligheter for uttrekk av målgrupper. […]

134550607

Kunderelasjoner (CRM)

Aviser og media har i varierende grad brukt ressurser og utviklet ferdigheter på dette området. Infosoft har resurser med faglige kvalifikasjoner og bred erfaring bruk av CRM. Vi har også utviklet vår egen CRM-modul. Infosofts ansatte har vært involvert i store CRM-prosjekter i mediebedrifter med gode resultater i form av redusert kundetap, økt kundetilfredshet, økt […]

compilation

Relasjonikk?

En klok mann sa en gang: man kan ikke bremse seg ut av en oppoverbakke. Jeg synes jeg hører og føler at alle kundene våre satser for fullt for å bevege seg fremover, inn i fremtiden, inn i mulighetene.

Jeg ble glad da TS i uke 8 slapp opplagstallene for 2014 og gjorde sin analyse. Dagspressen er ikke en krisebransje, tvert imot. Det går bra for mange aviser. Bransjen trenger mer selvtillit, sier adm.dir. i TS, Maria Rosengren.

Det å involvere alle kolleger og kunder i sine tanker og prosesser er nok det smarteste man kan gjøre akkurat nå.

lander

Norden

Infosoft arbeider i de nordiske land. Norge er Infosofts hjemmemarked siden starten i 1990. I 2006 installerte vi hos den første kunden i Sverige og nå i 2013 har vi startet opp den første kunden i Danmark.

betallösning 2

Betalingskortløsning

Bruk av betalingskort er meget vanlig. Med våre integrasjoner mot PayEx, Dibs og Nets  får brukere av Infosofts opplagsløsninger en god, sikker og sømløs transaksjonsflyt. Kunden betaler med kortet for nytt abonnement, for fornyelse og/eller produktkjøp og får automatisk både ordre- og trekkbekreftelse tilsendt via e-post. Les mer om betalingskortløsningen på www.payex.no

Info-produkt 2

INFO-Produkt

Med denne løsningen får mediehusene systemstøtte for salg av enkeltprodukter. I kombinasjon med våre abonnements- og markedsløsninger blir INFO-Produkt et svært viktig hjelpemiddel for å øke inntektene fra eksisterende og nye kunder. Systemet har felles kundebilde for publikasjon/ produktsalg, det gir detaljerte salgsoversikter og tilbyr meget gode verktøy for gjennomføring av salgsaktiviteter. Rasjonelle, integrerte løsninger […]